En helt vanlig söndag.

Hej alla glada!
Idag bestämde jag mig för att skapa en blogg för första gången.
Tänkte att det kan ju vara en rolig grej :) Så detta är mitt allra första inlägg i bloggen.

Nu sitter jag i mitt nästan helt städade rum! Haha några överraskningar har man väl hittat när man städat men idag hittade jag en otäck sådan! En möglig banan i en burk! uusch! Det var inte mysigt någonstans, blev bara raka vägen till soptunnan! Sköönt! :)

Igår spenderades en skön kväll på Björnes i Mariestad ! Haha och självklart ska man fastna på en bild som man blir taggad på:(  Basic element spelade också men det missade jag :(
Jag betalade 200 spänn för att komma in med! jaja får ha bättre koll nästa gång !

Nu ska jag nog gå ut lite i det soliga vädret! :)
 


                                                 soool!!:) Det gillas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0