Sista natten innan avfärd!

Ja nu sitter man här och längtar faktiskt hem till nära och kära, det är ju bara en natt kvar nu så jag och Linn bestämde oss för att göra något galet denna kväll. Det blev ett härligt dopp i poolen vid 10 tiden  :D Vi var inte riktigt ensamma heller , det var nämligen små grodor som satt vid poolkanten och några gjorde precis som vi, tog ett dopp i det blå J  Den här dagen har gått riktigt fort och idag åt vi frukost på Yaya och jag har nog aldrig blivit så mätt på frukost någonsin!  Efteråt gick vi till massaj marknaden IGEN! Haha vi kan nog aldrig få nog av alla fina afrikanska smycken, askar, souvenirer och mycket mer!  När vi var klara efter ett antal timmar och frustande, svettandes av solen så gick vi hem och solade solade och badade badade, det var en  perfekt sista dag i solen. Sen  var vi hungriga på att gå till marknaden igen för jag och Linn ville köpa en väska och de andra tjejerna ville också köpa lite fler grejor :D Sen gick vi till yaya och åt mat! Moffade i mig en supergod kycklinghamburgare och en härlig milkshake som pricken över i-et!  :D När vi gick hem jätteglada och mätta träffade vi på några från personalen på barnhemmet! Det var riktigt roligt och både jag och Linn kände att det förgyllde vår kväll! Allt pick och pack är klart och vi checkar ut 11.00 imorgon..
Innan vi ringer Nicolaus som ska skjutsa oss till flygplatsen ska vi äta en sista måltid på Yaya och njuta av den! J Det känns rätt overkligt att vi åker hem imorgon men som sagt jag har hemlängtan så det ska bli riktigt skönt att få komma hem J.  Har mycket att göra när jag kommer hem, packa upp, slå in julklappar och så ska jag sooooova :D Har varit en helt underbar månad här i Kenya som jag finner som ett väldigt intressant och fint land, gillar det mycket! Skulle lätt komma tillbaka !! J
Sista blogginlägget nu innan jag åker, sammanfattat vill jag säga att jag har trivts som fisken i vattnet och alla människor här är så trevliga och goa! Här är det ju väldigt kristet också så de tar hand om varandra på ett fint sätt och de säger ofta God Bless You! Det värmer att de bryr sig såJ
När jag kommer hem kommer jag att lägga in ett nytt blogginlägg och lägga upp massor av bilder så ni får en återblick av vår resa och våra upplevelser och äventyr! Till dess ha det bra i kylan ;)
Jag ska dra på mig vinterjackan på tisdag när jag landar :O  Brrr..











Byee!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0