Fredag :)

Hejhej..

Nu sitter jag här på hotellrumet och funderar..
Tänker på denna otroligt lärorika och spännande resa som jag gett mig in på!
Ångrar ingnting av tiden här, tyvärr så går den ju dock så snabbt =/ Men självklart har man lite hemlängtan, saknar däremot inte "det kalla" men julen är ju mysig att komma hem till :)
Nu är det i alla fall bara en vecka och tre dagar kvar tills vi sitter på planet hem mot Sverige =)
Har varit med om massa roliga upplevelser här och man lär sig jättemycket på barnhemmet och vi har gjort flera intervjuer och fått reda på saker som vi inte alls visste, både positivt och negativt..
Kommer att bli tråkigt att lämna Kenya,Nairobi,barnhemmet och alla trevliga människor som man har lärt känna ://
Hursomhelst så ska vi ta vara på alla dagar som vi har kvar här och njuta av dem.
Idag har det varit en helt vanlig fredag, och imorgon ska vi till ett giraffcenter där man får mata de ståtliga djuren :)
Sen vet jag inte riktigt men det kanske blir att besöka ett ormcenter :D Vi får se med det men imorgon ska våran chaufför hämta oss utanför hotellet 09.00, efter besöket ska vi på en s.k second hand marknad, det är allt möjligt som kommer från hela världen och det är kläder som det t.ex bara kan ha lossnat en knapp på och det kan man ju fixa själv i stället :) Jag har lovat att jag ka lägga ut fler bilder på safarit så ska bjuda på några här nu :)
Nätåtkomsten är inte 100 % bra här så det tar lång tid att ladda upp endast en bild, så det är orsaken till att jag inte lägger upp så många bilder men får samla mitt tålamod helt enkelt :)
Har hört att fler och fler läser bloggen och det är väldigt roligt, och jag skriver ju den för eran skull, så att ni ska se vad som händer och vad vi gör och vad vi får vara med om :)
Snart ska chipspåsen öppnas och då ska det moffas lite till en serie jag och Linn tittar på :D

Varsågoda! :)

kenya

kenya

kenya

kenya

kenya

kenya

kenya

kwny

KENYA

KENYA

KENYA

KENYA

kenya




















Denna bilden får avsluta det härliga äventyret :) 
Hoppas ni njöt av bilderna :)  gonatt!









Kommentarer
Postat av: Carina Eriksson

Vilka vackra bilder, tänk att du har fått se detta med egna ögon.

Otroligt läckert Frida! <jag kan inte i ord beskriva det bättre.

2010-11-26 @ 19:59:13
Postat av: Sandra

Omg. Underbara bilder! Tänker inte ens låtsas att jag inte är avundsjuk, för det är jag!

Grymt häftigt!

Hoppas ni har det bra, kram<3

2010-11-26 @ 22:29:19
URL: http://www.yendri.bloggplatsen.se
Postat av: Frida

Vad roligt att ni tyckte om bilderna :))

aah tyvärr är ja inte jätteavis på dig sandra men lite eftersom man är 10000 mil härifrån och det finns många man saknar:) <3 kram

2010-11-27 @ 16:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0