Sooool !!! :D

Sådärja!!

Nu sitter jag här åter och bloggar om dagarna som gått..
Jag blev ju sjuk igår morse, låg hemma hela dagen i sängen med feberfrossa, vet inte riktigt vad det var men blev magsjuk, har magkramper lite då och då och inte alls någon matlust :( men idag känns det mycket bättre för att jag är piggare och så! Men jag stannade iallafall hemma idag från jobbet, följde med Linn, Sharon och Christine till en restaurang och åt där, det gick ner litegrann :)
När solen kom fram och jag mådde bättre gick vi ut och solade vid poolen, det var jättevarmt och skönt! Blå himmel :D Underbart!!!
När jag hade solat ett tag och blivit varm kände jag för att ta mig ett dopp i poolen , och så blev det! Det var gööörsköönt! :)
Sen gick solen i moln och vi gick in på rummet !
Imorgon har vi tagit ledigt och det ska bli jättefint väder så det blir en lugn dag vid poolen igen :)) Hoppas jag är bättre då,. sen ska vi äta på restaurangen igen där ett mål med ris och grönsaker kostar endast 200 ksh = ungefär 20 kr!! Så det är billigt :D
På lördag blir det en tripp till storstan igen och stormarknaden men den här gången med Sharon och vi ska INTE bli lurade igen :((
Och på lördag ska jag också köpa den där fina saken som jag ska lägga upp här på bloggen sen :D
HÅLL UTKIK!! :))
Här kommer lite härliga bilder från dagen :

kenya

kenya

kenya

kenya

Nu ska vi äta en häärlig fruktsallad! Sen blir det film och sova!
Ha det gottt!! :))
<3


Kommentarer
Postat av: Carina Eriksson

Det känns som att ni har det riktigt lyxigt, skönt med fint väder, hemma är det kallt.

2010-11-18 @ 17:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0