The Ark och en vanlig måndag på barnhemmet! :)

                    kenya

                                                               Hello there!

Ledsen för att jag inte la ut något i bloggen igår, var helt slut så lade mig tidigt..
Igår var jag och Linn och besökte de äldre barnen på barnhemmet : The Ark, de var riktigt aktiva och hade energi till 100 %!! De ville hela tiden hitta på något roligt, leka kurragömma, spela fotboll så de var väldigt sociala och góa !! När vi träffade de hade vi med oss lite presenter som de uppskattade mycket! :) De fick penfodral,skrivböcker, ballonger, bläckpennor och blyertspennor :)
Men det som de var mest intresserade av var ju våra kameror , så de fick låna den lite en stund var och en, såg sen att jag hade 2000 bilder i kameran haha!! :D
Vi ska ialla fall besöka The Ark några gånger i veckan och resterande dagar på New Life Home Trust med 2 dagars ledighet.  Kvällen spenderades med kvällsmat, film: the hot chick med lite handlat godis och chips :D , sen skulle vi sova och skulle sätta upp mosquitonätet men det blev svårare än vi trodde och som tur var hade jag ju faktiskt lite tejp med mig så jag tejpade upp nätet hahaha!! :D Fyndigt Frida! sa Linn! :D !!! Vi fick i alla fall upp det till slut och lade oss men då hör man grannarna väsnas och festar precis ovanför oss:( De skrek och de skrattade högt och det lät som de rev sönder hela lägenheten :O !! Då blev jag otålig och irriterad så jag gick till fönstret och skrek åt grannarna: Eeeh!!! People are trying to sleep ! Men jag tror inte att de hörde mig, men jag lade mig iallafall igen och somnade till slut.. TILLS.. Grannen skrattar jättehögt och jag far upp som om jag satt på en nål och sa till Linn att nää nu går jag och säger till de nere i receptionen! Men när jag öppnade dörren så kommer de nerför trappan och är påväg att ge sig av.. Sååååå skööönt och jag kunde få min skönhetssömn :D
Idag har vi arbetat på barnhemmet som vanligt fast längre, 9.00 till 17.45 !! Så nu är vi helt slut!! :O
Haha både jag och Linn råkade ut för en liten olycka idag, den nya flickan som har kommit till barnhemmet satt i våra knän och självklart känner man något varmt under så både jag och Linn fick tvätta våra kläder för att få bort bajset xD :D Haha så det kan gå ^^
Nu ligger vi i sängen och kopplar av lite, snart kvällsmat och sen blir det film igen med FRUKTSALLAD!!!:D
Sen ska vi lägga oss tidigt så vi orkar upp imorgon, vanlig dag på barnhemmet men slutar halv 4 :) 

Ha det gott! :))  

The Ark :))

kenya  Jag och Molly !

Fotboll var ett stort intresse hos killarna ! :)
kenya    kenya

kenya
Träffar  de här härliga barnen på söndag och kanske fredag :D


Kommentarer
Postat av: Carina Eriksson

Det ser ut att vara full fart på barnen. Det är bra att de håller igång er.

Du och Molly är som natt och dag men lika söta.

2010-11-15 @ 18:31:57
Postat av: Anonym

Haha ojaa de var inte stilla en hel sekund!! :O

aaw nej hon är sötast :D

2010-11-15 @ 18:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0